poniedziałek, 3 lutego 2014

Rozdział 23

Obudziłam się w... na pewno nie swojej sypialni. Otworzyłam szerzej oczy. Jestem w domu Zayn`a. Wstałam z łóżka. Nigdzie go nie było. Zeszłam na dół i poszłam do kuchni. Stanęłam jak wryta kiedy zobaczyłam Zayn`a i ... Niall`a. W mgnieniu oka łzy napłynęły do moich oczu na sam jego widok. To tak bolało. Wydawało się tylko "zwykłym zerwaniem", a jednak tak bolało. "Nie ten to inny". Puste słowa. Na tym miejscu nie będzie nikogo innego. Tyle mogę powiedzieć.
-E-E-Emma... J-j-ja.. Przepraszam. J-j... Nie umiem niczego innego powiedzieć. Tak wiem, jestem kretynem, wiem jestem idiotą. Nie umiem ci powiedzieć tego w twarz więc proszę. - podał mi list, który od razu otworzyłam. Czytałam go a z moich oczu lały się strumieniami łzy. Nie umiałam bez niego żyć. Rzuciłam mu się na szyje, a on mocno mnie przytulił.
-Przepraszam - wyszeptałam.
-Nie, nie przepraszaj, nie masz za co. To ja powinienem cię przeprosić. Nie chciałem tego.
-Niall, proszę cię, nie zostawiaj mnie już nigdy samej w lesie. N-nie mówiłam ci, nie miałam kiedy, ale Josh... o-on mnie porwał. Uciekłam mu i znając życie... On będzie chciał mnie teraz dorwać. - nadal mocno go tuliłam.
-Nie będzie. Zaufaj mi.
-Dobrze.

~3 miesiące później~

-Niall ? - zapytałam robiąc sałatkę.
-Hmmm ?
-Jak chłopaki przyjdą to otwórz drzwi. - kichnęłam.
-Na zdrooowieee.
-Umm... Dziękuje ? - zadzwonił dzwonek do drzwi.
Niall pędem pobiegł do drzwi. Otworzył je. Zamiast chłopków stał Josh. Słyszałam tylko huk, a potem obudziłam się w jakimś innym pomieszczeniu.
-Dzień dobry księżniczko. -uśmiechnął się do mnie. Otworzyłam szeroko oczy.
-G-gdzie Niall ? Gdzie on jest ? Co ja tu robię ?
-Było trzeba nie uciekać... Skoro tak wolisz, to teraz pocierpisz - uderzył mnie w twarz.
-Ty pieprzony idioto ! - szybko wstałam. Jeżeli chce się bawić, to proszę bardzo.
-Co ty do mnie powiedziałaś ? -warknął. Przerzucił mnie przez ramie i poszedł w stronę piwnicy o ile dobrze myślę.
-Puszczaj ! Zostaw mnie ! - kopałam i waliłam pięściami po jego plecach. Ani drgnął. Najwidoczniej miałam zbyt słabą siłę. Od kluczył jakieś stare drzwi i "wrzucił' mnie tam, po czym zamknął drzwi na klucz. Leżałam na ziemi nie mając siły się podnieść. Odwróciłam się jedynie i zauważyłam Niall`a.
-N-niall ? - szepnęłam.
-Jestem tutaj, i będę. Nie martw się. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję. - wyciągnęłam niepewnie dłoń, którą Niall chwycił.
-Będzie dobrze. -szepnął jeszcze, po czym usnęłam.



---------------------------------------------


No i napisałam. Mam nadzieję, że się spodoba. Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że podoba się zwiastun :) ILY ♥

2 komentarze:

  1. fajneee <3 czekam na next i oby był szybciej :)
    @OlaOfficial69

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji znajdziesz tu:
    http://through-the-dark-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń